لپ‌ تاپ ایسوس 15 اینچی مدل VivoBook X543MA-GQ1012

Wiki Article


لپ‌ تاپ ایسوس 15 اینچی مدل VivoBook X543MA -GQ1012
من کارمند آی تی یه مدرسه غیر انتفاعی هستم و امسال وظیفه سختی رو به من دادن. باید کامپیوترهای مدرسه عوض میشد و برای دانش آموزان باید لپ تاپ ارزون و با کیفیت تهیه می کردیم. به هر حال کاربری هر شخصی با لپ تاپ متفاوته اما دانش آموز نیازی به قدرت بالا یا حتی امکانات خیلی خاص نداره بنابراین چک لیست ما خیلی ساده و راحت بود. یه دستگاه با قدرت پردازشی خوب، صفحه نمایش بزرگ، کیبورد و تاچ پد قابل قبول و البته امکان اتصال به شبکه LAN به خاطر سرور بودن مدرسه بود که باعث می شد خیلی از محصولات ارزون و جدید توی لیست ما نباشن.
خلاصه که این لیست رو دست گرفتم و دنبال مدل های مختلفی گشتم که بتونم بهترین گزینه رو انتخاب کنم و البته در این بین به جشنواره بازگشت به مدرسه بر خوردم که توش باندل خوبی رو ارائه می دادن. البته با هر اکانت یک دونه می تونستم بخرم و با نا امیدی بهشون زنگ زدم که برای تعداد بالایی می خوام تهیه کنم. در همون لحظه متوجه شدم که اصن ایسوس ایران فروش B2B داره و ما خرید سازمانی می تونیم انجام بدیم که هم واریز وجهش راحت تره هم پشتیبانی بهمون ارائه میشه و نصب و راه اندازی هم رایگان صورت می گیره.
منم سریع با مدیریت مجموعه صحبت کردم و سفارشمون رو انجام دادیم. تقریبا سه روز بعد لپ تاپ ها کانفیگ شده و آماده وارد مدرسه شدن و بچه های فنیشون زحمت شبه و نصب ویندوز و تمام برنامه ها رو کشید. البته ما رم دستگاه لپ تاپ VivoBook X543MA رو بیشتر سفارش دادم و گفتیم که اس اس دی نصب بشه که ایسوس ایران زحمت این موضوع رو توی مرکز تعمیراتشون کشیده بود.

Report this wiki page